aktywizm 1

aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1 aktywizm 1

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

zaangażowanie

Work-life balance to modne dziś hasło. Jednak wbrew powierzchownemu wrażeniu to, co nas „kręci” po godzinach ma niebagatelny wpływ na to, co robimy w pracy.

Sport nauczył nas systematyczności i wytrwałości w dążeniu do – bardzo czasem odległych – celów.

Podróże w odległe i mniej oczywiste miejsca na Ziemi – kreatywności w szukaniu rozwiązań i komunikacji z ludźmi, którzy nie zawsze myślą tak, jak my.

Działalność społeczna – tego, że „zawsze warto, choć nie zawsze się opłaca”

doświadczenie

Mamy poczucie uczestniczenia w rynku reklamowym „od zawsze” a konkretnie od końca lat 90-tych. To była inna epoka, inne oczekiwania klientów, inna wiedza i świadomość (ich i nasza).

Dzisiejszy rynek jest niewątpliwie bardziej dojrzały, wyspecjalizowany i konkurencyjny.

Nie mniej bez tamtych doświadczeń nie byłoby naszego obecnego know-how, setek zrealizowanych projektów, tysięcy ważnych rozmów z klientami – czyli całego zawodowego „bogactwa”, które ma zasadniczy wpływ na to kim dzisiaj jako firma jesteśmy.

A na czele tej piramidy postawiłbym Wasze do nas zaufanie, na które przez te lata zapracowaliśmy.

Na tej stronie chcieliśmy podzielić się z Wami bardziej namacalnymi efektami naszej działalności. Zobacz co robimy i przeczytaj, co na temat współpracy z nami mają do powiedzenia Klienci.

Zapraszamy do środka!

misja

Ważne słowo. Pojęcie względne i pojemne. 

Dla nas to odpowiedź na pytanie: co robimy, po co to robimy i jak to robimy.

Po latach wiemy, że Klienci bardziej od zapracowanych i gotowych na wszystko wolą partnerów rzeczowych i dobrze zorientowanych. Tacy też dzisiaj jesteśmy i tym chcemy się dzielić z naszymi Klientami. Na co dzień staramy się nie epatować marketingową nomenklaturą, zamiast dobrego wrażenia robić raczej dobrą robotę, więcej słuchać niż mówić i nad efektowność przedkładać efektywność. 

Jeśli ta filozofia jest Wam bliska – zapraszamy do współpracy.

[wp_quiz id="195"]