corporate identity - logos

It’s hard not to desapear in marketintg crowd without distinct identity. And logo is its most significant and basic element. We offer logo design and re-design as well as developing core logos into their anniversary versions.

corporate identity - manual books

Corporate identity is a base of each company or brand and significant part of its marketing communication. In fact it means aware shaping and establishing its image by name, logo, claim, fonts, colors and ways of proffesional use of all those elements. It’s not a whim but necessity !

zaangażowanie

Work-life balance to modne dziś hasło. Jednak wbrew powierzchownemu wrażeniu to, co nas „kręci” po godzinach ma niebagatelny wpływ na to, co robimy w pracy.

Sport nauczył nas systematyczności i wytrwałości w dążeniu do – bardzo czasem odległych – celów.

Podróże w odległe i mniej oczywiste miejsca na Ziemi – kreatywności w szukaniu rozwiązań i komunikacji z ludźmi, którzy nie zawsze myślą tak, jak my.

Działalność społeczna – tego, że „zawsze warto, choć nie zawsze się opłaca”

doświadczenie

Mamy poczucie uczestniczenia w rynku reklamowym „od zawsze” a konkretnie od końca lat 90-tych. To była inna epoka, inne oczekiwania klientów, inna wiedza i świadomość (ich i nasza).

Dzisiejszy rynek jest niewątpliwie bardziej dojrzały, wyspecjalizowany i konkurencyjny.

Nie mniej bez tamtych doświadczeń nie byłoby naszego obecnego know-how, setek zrealizowanych projektów, tysięcy ważnych rozmów z klientami – czyli całego zawodowego „bogactwa”, które ma zasadniczy wpływ na to kim dzisiaj jako firma jesteśmy.

A na czele tej piramidy postawiłbym Wasze do nas zaufanie, na które przez te lata zapracowaliśmy.

Na tej stronie chcieliśmy podzielić się z Wami bardziej namacalnymi efektami naszej działalności. Zobacz co robimy i przeczytaj, co na temat współpracy z nami mają do powiedzenia Klienci.

Zapraszamy do środka!

misja

Ważne słowo. Pojęcie względne i pojemne. 

Dla nas to odpowiedź na pytanie: co robimy, po co to robimy i jak to robimy.

Po latach wiemy, że Klienci bardziej od zapracowanych i gotowych na wszystko wolą partnerów rzeczowych i dobrze zorientowanych. Tacy też dzisiaj jesteśmy i tym chcemy się dzielić z naszymi Klientami. Na co dzień staramy się nie epatować marketingową nomenklaturą, zamiast dobrego wrażenia robić raczej dobrą robotę, więcej słuchać niż mówić i nad efektowność przedkładać efektywność. 

Jeśli ta filozofia jest Wam bliska – zapraszamy do współpracy.

[wp_quiz id="195"]