space and 3D forms
Arrangement of exhibition stall, equiping of event space, designing of original advertising form ? Consumers need to be surprised but togather with new technologies and our creativity anything is possible. Let them notice you!
Arrangement of exhibition stall, equiping of event space, designing of original advertising form ? Consumers need to be surprised but togather with new technologies and our creativity anything is possible. Let them notice you!
Work-life balance to modne dziś hasło. Jednak wbrew powierzchownemu wrażeniu to, co nas „kręci” po godzinach ma niebagatelny wpływ na to, co robimy w pracy.
Sport nauczył nas systematyczności i wytrwałości w dążeniu do – bardzo czasem odległych – celów.
Podróże w odległe i mniej oczywiste miejsca na Ziemi – kreatywności w szukaniu rozwiązań i komunikacji z ludźmi, którzy nie zawsze myślą tak, jak my.
Działalność społeczna – tego, że „zawsze warto, choć nie zawsze się opłaca”
Mamy poczucie uczestniczenia w rynku reklamowym „od zawsze” a konkretnie od końca lat 90-tych. To była inna epoka, inne oczekiwania klientów, inna wiedza i świadomość (ich i nasza).
Dzisiejszy rynek jest niewątpliwie bardziej dojrzały, wyspecjalizowany i konkurencyjny.
Nie mniej bez tamtych doświadczeń nie byłoby naszego obecnego know-how, setek zrealizowanych projektów, tysięcy ważnych rozmów z klientami – czyli całego zawodowego „bogactwa”, które ma zasadniczy wpływ na to kim dzisiaj jako firma jesteśmy.
A na czele tej piramidy postawiłbym Wasze do nas zaufanie, na które przez te lata zapracowaliśmy.
Na tej stronie chcieliśmy podzielić się z Wami bardziej namacalnymi efektami naszej działalności. Zobacz co robimy i przeczytaj, co na temat współpracy z nami mają do powiedzenia Klienci.
Zapraszamy do środka!
Ważne słowo. Pojęcie względne i pojemne.
Dla nas to odpowiedź na pytanie: co robimy, po co to robimy i jak to robimy.
Po latach wiemy, że Klienci bardziej od zapracowanych i gotowych na wszystko wolą partnerów rzeczowych i dobrze zorientowanych. Tacy też dzisiaj jesteśmy i tym chcemy się dzielić z naszymi Klientami. Na co dzień staramy się nie epatować marketingową nomenklaturą, zamiast dobrego wrażenia robić raczej dobrą robotę, więcej słuchać niż mówić i nad efektowność przedkładać efektywność.
Jeśli ta filozofia jest Wam bliska – zapraszamy do współpracy.