about us  mission  experience  involvement

For us, it is an answer to the question: what we do, why we do it and how we do it.

więcej…

experience

Mamy poczucie uczestniczenia w rynku reklamowym „od zawsze” a konkretnie od końca lat 90-tych.

więcej…

involvement

Work-life balance to modne dziś hasło. Jednak wbrew powierzchownemu wrażeniu to, co nas „kręci” po godzinach ma niebagatelny wpływ na to, co robimy w pracy. 

więcej…

team

We are proud to offer our best profesionalls in field of graphic designing, copywriting, drowing as well as web masters and SEO/SEM specialists. 

Piotr Boniecki

more...

Piotr Boniecki

He fullfills any owns or customers’ vissions (even hallucinations). Creativity and patterns breaking are his way to survive. Strong technical and psychological education help to explore both ideas and new technologies. Rest of his enormous drive is spent in triathlon.

Bartosz Kubielski

more...

Bartosz Kubielski

Fondly takes care of customers. First carefully listens to, then looks for solutions. Loves and thrives on challenges. Leasure time spends backpacking all over the world while racing in triathlon veryfies his mental and phisical limits.

misja

Ważne słowo. Pojęcie względne i pojemne. 

Dla nas to odpowiedź na pytanie: co robimy, po co to robimy i jak to robimy.

Po latach wiemy, że Klienci bardziej od zapracowanych i gotowych na wszystko wolą partnerów rzeczowych i dobrze zorientowanych. Tacy też dzisiaj jesteśmy i tym chcemy się dzielić z naszymi Klientami. Na co dzień staramy się nie epatować marketingową nomenklaturą, zamiast dobrego wrażenia robić raczej dobrą robotę, więcej słuchać niż mówić i nad efektowność przedkładać efektywność. 

Jeśli ta filozofia jest Wam bliska – zapraszamy do współpracy.

zaangażowanie

Work-life balance to modne dziś hasło. Jednak wbrew powierzchownemu wrażeniu to, co nas „kręci” po godzinach ma niebagatelny wpływ na to, co robimy w pracy.

Sport nauczył nas systematyczności i wytrwałości w dążeniu do – bardzo czasem odległych – celów.

Podróże w odległe i mniej oczywiste miejsca na Ziemi – kreatywności w szukaniu rozwiązań i komunikacji z ludźmi, którzy nie zawsze myślą tak, jak my.

Działalność społeczna – tego, że „zawsze warto, choć nie zawsze się opłaca”

doświadczenie

Mamy poczucie uczestniczenia w rynku reklamowym „od zawsze” a konkretnie od końca lat 90-tych. To była inna epoka, inne oczekiwania klientów, inna wiedza i świadomość (ich i nasza).

Dzisiejszy rynek jest niewątpliwie bardziej dojrzały, wyspecjalizowany i konkurencyjny.

Nie mniej bez tamtych doświadczeń nie byłoby naszego obecnego know-how, setek zrealizowanych projektów, tysięcy ważnych rozmów z klientami – czyli całego zawodowego „bogactwa”, które ma zasadniczy wpływ na to kim dzisiaj jako firma jesteśmy.

A na czele tej piramidy postawiłbym Wasze do nas zaufanie, na które przez te lata zapracowaliśmy.

Na tej stronie chcieliśmy podzielić się z Wami bardziej namacalnymi efektami naszej działalności. Zobacz co robimy i przeczytaj, co na temat współpracy z nami mają do powiedzenia Klienci.

Zapraszamy do środka!

[wp_quiz id="195"]